A nagy irodákban sokszor előfordul a nagy létszám miatt, hogy nem megy minden hatékonyan, mert nem tudják nyomon követni, mondjuk az irodaszereket. Így előfordul, hogy amikor éppen szükségünk lenne egy új patronra, akkor nincs, mert az összeset elhasználták már, és nincs készleten. Ezért érdemes lehet, ha minden feladatot egy emberre bízunk, így tökéletesen nyomon lehet követni mindennek a fogyását, és időben meglehet rendelni az új irodaszereket. És a tintapatronokat, patronok kifejezésekkel, könnyedén meg is találhatjuk azokat a típusokat az interneten, amikre szükségünk van. És meglátjuk, ha nem fog elfogyni soha semmi, akkor az iroda sokkal hatékonyabban fog működni, és biztosan nem fogunk idegeskedni a használhatatlan nyomtatók miatt. Ezért legyen egy ember, aki az irodaszereket figyeli, és legyen egy, aki a kávéért és a vízért lesz felelő. Így mindenkinek az életét megkönnyítjük, és biztosan nem fogunk megváratni egy megrendelőt vagy vásárlót sem. Persze nem csak a nagyobb irodákban érdemes erre odafigyelni, hanem a kicsikben is.